Crosstrainer

Crosstrainer se těší stále větší oblibě v oblasti aerobních trenažerů.

Na rozdíl od většiny z nich ale dokáží zapojit téměř všechny hlavní svalové partie horní i spodní poloviny těla současně. Jde vlastně o několik přístrojů v jednom. Eliptický trenažér tak účinně nahradí rotoped, běžící pás, stepper a další stroje a navíc je mnohem šetrnější k vašim kloubům a zádům. 

Pro koho je určen crosstrainer?

Jelikož při cvičení nedochází k jednostrannému přetahování kloubů a je šetrný k zádům je ideální nejen pro ty, kteří touží po celkovém zpevnění těla ale i pro starší osoby, které potřebují pohyb nezatěžující kloubní aparát.

Hlavní přednosti:

  • výrazně podporuje spalování tuků
  • efektivně posiluje svaly nohou, stehen a hýždí.
  • efektivně posiluje svaly rukou, ramen a břicha.

Fitness & zdraví

  • protahuje zádové svaly
  • pozitivní vliv na krevní tlak a krevní oběh
  • zvyšuje vitální kapacitu plic.
  • snížení vysokého cholesterolu (při dobré stravě)
  • zlepšení činnosti srdce
  • podporuje správné držení těla (páteře)
  • podporuje látkovou výměnu a zlepšuje tělesnou kondici

Jak dlouhý by měl být trénink a jak často?

  • doporučená doba cvičení je nejméně 30 minut- postupně můžete dobu tréninku prodlužovat
  • účinné je i intervalové cvičení na 30 minut (10 minut jedete normálně, poté střídáte 30 sekund rychlé jízdy na maximum s 30 sekundami pomalé jízdy, to opakujete desetkrát, a posledních deset minut jedete pomalu.