Běžecký pás

Chcete shazovat kila? Běhejte na pásu!

Rozhodli jste se konečně začít něco dělat s tím, jak vypadáte? Chcete zhubnout pár kilo, a chtěli byste začít běhat? Běhání je považováno za skvělý způsob jak zhubnout a celkově zpevnit postavu.

Běhání jako sportovní disciplína je člověku velmi přirozená a v současné době je na svém velkém vzestupu.


Jak správně běhat abyste zhubnuli?

Pomalý běh = hubnutí

Abyste tedy efektivně hubli = spalovali tuky, je potřeba docílit tzv. aerobní činnosti, což je dlouhodobá sportovní činnost s délkou nad 20 minut se stálou zátěží pro organismus u níž vaše srdce tepe optimální rychlostí. Tato optimální tepová frekvence se u člověka pohybuje v rozmezí mezi cca 120-145 tepy za 1 minutu v závislosti na pohlaví, věku, výšce i hmotnosti každého jedince. Tepovou frekvenci je proto nutné vždy počítat individuálně pro každého jedince zvlášť!

Jak často běhat?

  • Pokud chcete docílit viditelných úbytků váhy, měli byste běhat minimálně 3x týdně na více než půl hodiny.
  • Rozklad tuků je velmi pomalý proces, který nastupuje zhruba až po 15 minutách běhu, či chůze a naplno funguje až po 30 minutách

Malé vychytávky

  • Pokud potřebujete zpevnit a zformovat pozadí Jednoduše si nastavte sklon běžeckého pásu do kopce. Budete se divit, jak takový obyčejný pohyb udělá s vaším pozadím zázraky.
  • Běžecké pásy mají ve srovnání s během v přírodě jednu velkou přednost - když běžíte do kopce, nemusíte potom běžet z kopce. Běh z kopce dolů je velmi náročný pro kolena, navíc zde existuje větší riziko zranění a pádu.